НАШІ СПІКЕРИ

Matt Roberts

Країна: United Kingdom

Посада: Director of Research and Analytics

Організація: Formula 1

Driving commercial opportunities at F1 races with WiFi analytics and technology
Technology

Мет має 20 років досвіду у секторі ринкових досліджень та аналітики серед засобів масової інформації та спортивних брендів (включно з Sky, BT та ESPN). Він приєднався до F1 у березні 2017 в ролі Global Research and Analytics Director. У F1 він стартував низку нових ініціатив, від глобального дослідження поведінки фанів, до бази даних CRM, глобальної фан-панелі та обширної дослідницької програми для досвіду глядачів. Він також створив новий підрозділ, який займається аналітикою даних. Це дозволяє F1 поєднувати ринкові дослідження з науковою аналітикою даних, що допомагає приймати рішення у бізнесі. Через 2,5 роки команда Мета отримала ряд нагород, серед яких ‘Best in house market research team’ від MRS Awards.

Опис теми:

  • Розуміння фізичної взаємодії та поведінки учасників Гран-прі
  • Вимірювання впливу активності фанів та мерчендайзу F1 на Гран-прі
  • Використання датчиків для покращення досвіду фанів на перегонах F1

Підпишіться, щоб отримувати новини