
Майк Ді — провідний стратег з розвитку YouTube із понад 1 000 000 підписників і 35 000 слухачів по всьому світу. Він також є CEO компанії Playstack — агенції з просування на YouTube, яка допомагає бізнесам використовувати платформу для перетворення переглядів на клієнтів. Майк працює з лідерами галузі, серед яких Notion, Skillshare, NordVPN та Miro. Як міжнародний спікер він ділиться своїм досвідом на престижних міжнародних подіях, зокрема VidCon у США та Digital Marketers Conference в Австралії.
Від генеративного мистецтва до алгоритмічної музики та нових форматів сторітелінгу — креативність набуває нового змісту. Цей мітап збере засновників, креаторів та продакт-лідерів, аби дослідити, як ШІ відкриває нові можливості для інновацій і водночас кидає виклик традиційним уявленням про авторство та цінність у креативній економіці.
Показати більше