Часті запитання (FAQ)

Тут ви знайдете відповіді на часті запитання, а саме інформацію про квитки, онлайн платформу, та поради про те як отримати максимум від події. За додатковою інформацією  пиши нам на info@itarena.ua

Хто може відвідати IT Arena?

Щоб потрапити на конференцію потрібно мати дійсний квиток. Візьміть до уваги! Передати свій квиток іншій людині під час конференції не можна.

Де шукати програму подій в рамках IT Arena 2020?

Програма конференції буде опублікована у вересні на сайті IT Arena. Із попереднім лайнапом спікерів можна ознайомитися за посиланням. Також радимо завантажити наш додаток, щоб завжди бути в курсі останніх новин.

Де відбувається подія?

У 2020 році IT Arena відбуватиметься онлайн. Трансляція здійснюватиметься зі Львова. 

Чому IT Arena відбуватиметься онлайн?

Зважаючи на негативну динаміку поширення COVID-19 у Східній Європі, закриття кордонів та інші обмеження, ми прийняли рішення провести IT Arena 2020 в онлайн форматі. Нові дати події – 8-10 жовтня. Особливістю IT Arena завжди був не лише контент, а й якісний нетворкінг, який безперечно ефективніший під час офлайнових подій. Але, на жаль, через пандемію, ми не в змозі створити повністю безпечне середовище для кількатисячної аудиторії відвідувачів, спікерів та персоналу. Наразі наша команда адаптує подію в онлайн-формат, який буде включати корисний контент, можливості для знайомств та нетворкінгу та інтерактивні сесії.

Чи будуть відбуватися додатково офлайн-події в рамках конференції?

Єдиною офлайн-подією, яка відбудеться в рамках конференції, буде Tech Lounge, невелика нетворкінг-подія для власників квитків Executive. Захід відбудеться 9 жовтня у Львові згідно з усіма безпековими рекомендаціями.

Як подати заявку на Startup Competition, що відбувається в рамках IT Arena? 

Заявку можна залишити тут.

Як стати спонсором IT Arena 2020?

Зв’яжіться з нашим менеджером yurii.ohonovskyi@itcluster.lviv.ua 

Як стати волонтером IT Arena?

Реєстрація для волонтерів зазвичай відкривається на початку вересня. Щоб отримувати новини першими, підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook.

Як отримати квиток?

Придбати квиток на IT Arena можна на нашому сайті: https://itarena.ua/#ticket

Чи можна оплатити квиток за допомогою інвойса?

Так. Щоб оплатити квиток за допомогою інвойса, зв’яжіться з нами за адресою info@itarena.ua

Я хочу придбати декілька квитків. Чи передбачені групові знижки?

Так. Зверніться до нас за адресою info@itarena.ua, щоб отримати промо-код. Не забудьте вказати, скільки квитків ви плануєте придбати.

Чи можна придбати квиток зараз, але вибрати ім’я учасника пізніше?

Так. Якщо ви не впевнені, чи зможете відвідати подію, але вже придбали квиток/кілька квитків, ви можете вказати або змінити ім’я до 2 жовтня. Це можна зробити на стійці реєстрації в перший день конференції або написати на info@gastroli.ua.

Я зможу відвідати лише перший день конференції. Чи можу я поділитися своїм квитком з кимось іншим на інші дні?

Ні. На жаль, квиток діє лише для особи, чиє ім’я вказане на ньому. 

Політика скасування та повернення коштів

Квитки на IT Arena не повертаються. Якщо ви не зможете  відвідати подію, можете перепродати квиток своєму другові чи колезі.

Які заходи безпеки будуть на Tech Lounge?

Серед заходів безпеки, які будуть впроваджені під час події Tech Lounge:

  • Соціальне дистанціювання
  • Ретельне очищення та дезінфекція приміщень та поверхонь
  • Температурний скринінг на вході
  • Команда лікарів на місці проведення
  • Більша кількість опен-спейсів на місці проведення заходу
  • Новий стандарт безпеки харчування

Яка зараз ситуація з коронавірусом в Україні?

28 травня Національна академія наук оголосила, що, за підрахунками, Україна пройшла пік епідемії. Рівень летальності  залишається низьким порівняно з іншими європейськими країнами (2,7-2,9%). За даними Statista, Україна знаходиться на 35-му місці за кількістю підтверджених випадків коронавірусу.

Підпишіться, щоб отримувати новини