
Юлія Буглак — засновниця бренду Fiskin, що створює вишукані аксесуари зі шкіри риби. Біолог за освітою, вона перетворила хобі на стартап, який уже підкорив Норвегію та робить перші кроки на міжнародних ринках. Її історія — приклад того, як криза може стати поштовхом до інновацій і нових можливостей.
Дізнайтеся, як смілива ідея перетворила неочікуваний матеріал на люксовий продукт і всього за один рік завоювала міжнародний ринок. Ця сесія розкриє стратегії, виклики та інсайти, які допомогли нішевому стартапу швидко масштабуватися, — пропонуючи практичні уроки для засновників, які прагнуть перетворювати нетрадиційні ресурси на глобальні можливості.
Показати більшеКультурна обізнаність у глобальному бізнесі — це стратегія, а не опція. Дізнайтеся, як прийняття різноманіття та розуміння локального контексту допомагають компаніям уникати помилок, відкривати інновації та здобувати стійку конкурентну перевагу.
Показати більше