Як “хакнути” свій бізнес, щоб він зростав

Як “хакнути” свій бізнес, щоб він зростав

Отже, ви запустили свій бізнес, і він починає розвиватися. Як ви будете поширювати інформацію про нього? Як ви збираєтесь розширювати клієнтську базу? Як ви підніметеся на вершину?

Growth-hacking – це креативні та економічно ефективні кроки, які повинен зробити будь-який підприємець, щоб створити широку клієнтську базу.

Перш за все, перестаньте намагатися зробити все ідеально. Використовуйте можливості і не чекайте ідеального моменту. Одна річ за раз може дати вам ті позитивні зміни, які змусять ваших клієнтів рухатися вперед. Чи думали ви про те, щоб написати пост у блозі, зателефонувати клієнту особисто, організувати захід або виступити зі спікером?

Перш ніж стати вірусним, проведіть дослідження. З’ясуйте, що рухає вашою цільовою аудиторією, коли вони онлайн, які їхні потреби тощо. Поговоріть з клієнтами та визначте своє повідомлення. Ви повинні спробувати зрозуміти потреби ваших потенційних клієнтів і протестувати свої повідомлення в декількох варіаціях. Ви можете зробити це, зателефонувавши клієнту особисто. Мало того, що існуючий клієнт коштує більше, ніж потенційний; після тривалої практики ви також створите свою ідеальну пропозицію, оскільки точно знатимете, що відбувається в голові у ваших клієнтів.Growth-hacking – це креативні та економічно ефективні кроки, які повинен зробити будь-який підприємець, щоб створити широку клієнтську базу.

Коли ви знаєте, що цікавить вашу цільову аудиторію, спробуйте завести блог. Якщо ідея написання посту в блозі вас лякає, не впадайте у відчай. Ключовим моментом тут є обмін контентом. Ваші клієнти хочуть бачити цікавий контент, чи то в блозі, чи в Instagram, чи за допомогою інфографіки, чи якось інакше. Ви навіть можете подумати про написання гостьового посту в блозі. Таким чином ви використовуєте вже існуючу аудиторію. Обов’язково зробіть внесок у блог, де ви будете публікуватись, адже інший блогер доклав до цього багато зусиль.

Головна мета – зробити ваш контент непересічним і привабливим. Подумайте про створення трендової теми в Твіттері або зробіть щось божевільне, що зацікавить вашу аудиторію. Якщо ваш пост вартий того, щоб його прочитали, прокоментували або поділилися ним, ви добре попрацювали.

Не забудьте також поділитися своїм контентом у соціальних мережах. Однак будьте обережні, обов’язково з’ясуйте, де знаходиться ваша потенційна аудиторія та користувачі, адже не всім потрібно бути у Facebook, Twitter чи Instagram. Крім того, переконайтеся, що ви публікуєте свій контент у потрібний час. Проведіть дослідження, щоб з’ясувати, коли ваша цільова аудиторія найбільш активна в Інтернеті.

Вашою головною метою буде трафік електронної пошти. Електронна пошта – це метод лідогенерації номер один. Вона набагато ефективніша, ніж Facebook і Twitter, тому обов’язково створіть хороший список адрес електронної пошти.

IMG_7509

Відвідайте конференцію. Ми знаємо, що не кожен відчуває себе достатньо комфортно, щоб вийти на сцену в якості спікера, але не забувайте про важливість публічних виступів. Відвідування конференцій та налагодження контактів з інвесторами, керівниками та представниками ЗМІ – це, можливо, найважливіше, що вам доведеться зробити, щоб вивести свій бізнес на міжнародний рівень. Тож навіть якщо ви не виходите на сцену, щоб презентувати свій бізнес, обов’язково спілкуйтеся з людьми, щоб розповісти їм про себе, і не забудьте взяти з собою кілька зразків свого бізнесу.

Важлива порада: знайте свою аудиторію. Багато конференцій мають на своїх сайтах партнерів, спікерів та ЗМІ. Зробіть невелику перевірку. Друга порада: не говоріть з інвесторами про росто-хакінг. Ваша компанія повинна представляти себе як перспективну цікаву інвестицію, а не як молоду непрофесійну ідею, яка шукає гроші на базу користувачів..

Полюйте на медіа та інфлюенсерів на конференціях. Саме вони зроблять або зламають вас, тому не забудьте побудувати з ними хороші стосунки. Існує багато способів підготуватися до цього першого реального контакту. Наприклад, ви можете стежити за ЗМІ та інфлюенсерами у Твіттері, коментуючи їхні пости (не просто лайкаючи і кажучи “гарна стаття”, а додаючи якийсь цікавий коментар), доки вони вас не помітять..

Аналізуйте свої зусилля та розумійте свої дані. Не покладайтеся лише на дані Google Analytics. Він надасть вам інформацію про відвідування та перегляди сторінок, але не дасть нічого суттєвого. Спробуйте з’ясувати, скільки підписок у вас було за останні тижні, подивіться, який контент і дії викликали найбільший резонанс, і проаналізуйте ці дані, щоб створити новий контент у майбутньому.Аналізуйте свої зусилля та розумійте свої дані. Не покладайтеся лише на дані Google Analytics. Він надасть вам інформацію про відвідування та перегляди сторінок, але не дасть нічого суттєвого. Спробуйте з’ясувати, скільки підписок у вас було за останні тижні, подивіться, який контент і дії викликали найбільший резонанс, і проаналізуйте ці дані, щоб створити новий контент у майбутньому..

dropbox-growth-hacking

Щоб дати вам краще уявлення про growth-hacking, наведемо кілька прикладів:

  • Щоразу, коли користувач Hotmail надсилав електронного листа іншому користувачеві, в кінці листа з’являлося повідомлення: “Цей лист було надіслано за допомогою Hotmail, приєднайтеся до Hotmail зараз” та “Отримайте безкоштовну електронну пошту в Hotmail”. Ніяких грошей не було витрачено. Було створено величезну клієнтську базу.
  • Dropbox розробив просту у використанні реферальну програму, яка надавала 500 МБ безкоштовного простору в Dropbox кожному, хто реєструвався. Ці 500 МБ простору були набагато дешевшими, ніж платна реклама, а реферали від друзів також викликають набагато більше довіри, ніж анонімні оголошення. У підсумку вони збільшили свою клієнтську базу зі 100 тис. користувачів до 4 млн користувачів трохи більше ніж за рік.
  • Можна сказати, що Facebook вже досить великий, але це не заважає йому розвиватися. Вони подбали про те, щоб Messenger постійно запитував у користувачів дозвіл на синхронізацію їхньої адресної книги, щоб знайти інших користувачів Messenger. Це означає, що їхні користувачі можуть навіть запрошувати друзів з Facebook, які не користуються Messenger. Це, мабуть, найкращий з наведених прикладів, оскільки він не є одноразовим.

На завершення, продовжуйте працювати, продовжуйте творити, крок за кроком. Growth-hacking – це найефективніший спосіб змусити вашу компанію розвиватися. Навіть якщо ваш блог не стане найпопулярнішим у перший місяць, продовжуйте створювати контент і намагайтеся вразити свою аудиторію. Навіть якщо інвестори не накидаються на вашу компанію, як божевільні, продовжуйте налагоджувати зв’язки та продавати свою ідею. Спробуйте запропонувати божевільну ідею. Ніколи не здавайтеся. Дотримуйтесь цього плану, і ваша компанія швидко підніметься на вершину.!

Придбайте квиток Early Bird – заощаджуйте до 350$

Ticket - IT Arena