Qudi, учасники Startup Competition 2019, запустили кампанію на Kickstarter з новим продуктом

21 Червня, 2024

Одеський стартап Qudi створив LED-маску, що реагує на голос та рухи свого носія завдяки роботі вбудованих датчиків. На Startup Competition 2019 його представив Михайло Чумаченко, якому на той час було 15 років. Він досі залишається наймолодшим учасником змагання за 11 років існування IT Arena. Цього року компанія Qudi розробила оновлену версію продукту – Qudi Mask 2 та запустила краудфандингову кампанію на Kickstarter.

Перша версія продукту Qudi Mask 1 реагувала на рухи голови людини, відкривала рот під час розмови і кліпала очима. За допомогою спеціального застосунку можна було виводити на маску різні анімації: кольорове миготіння, веселку, смужки або миготливі сердечка.

У 2020 році команда відвідала Web Summit та презентувала проєкт на Surf Pitch Night, стартап-події від українського ком’юніті. 

Чим відрізняється Mask 2 від Mask 1?

Поліна Лугових, співзасновниця та СМО компанії, розповідає: “Mask 1 – це наше legacy. Mask 1 walked so Mask 2 could run. Працюючи з Mask 1, ми зрозуміли, що всі хочуть бути унікальними. Тому, розробляючи новий продукт, вклалися у фактор кастомізації.”

Для Mask 2 команда розробила унікальний алгоритм та хардвер, що дозволяє максимально кастомізувати кожну маску, використовуючи її потенціал без обмежень. Новий патерн очей дозволяє створювати тисячі унікальних облич. Також є широкий вибір чохлів. Чохли за секунду перетворюють маску в кота або прибульця, розблоковуючи нові обличчя для персонажів.

Mask 2 виходить в трьох моделях, які відрізняються за стилем та натхненні різним попкультурним бекграундом:

  • Robot – це нове покоління оригінальної Qudi Mask. Модель виконана в класичному стилі та універсальному дизайні.
  • Kawaii репрезентує збірний образ східної попкультури коміксів, аніме та косплею. Яскравими кольорами нагадує неонові вивіски на вулицях Токіо. 
  • XX уособлює культуру нічного життя та андеграунд культуру. Нагадує графіті, а очі – неонове освітлення клубів.

Аудиторія масок різноманітна – від діджеїв до людей, які потребують допомоги у знятті соціального тиску і полегшенні процесу комунікації. Враховуючи це, компанія розробила маску, що дозволить кожному проявлятися яскраво та комфортно.

Подальші плани

Розробники створили перший прототип Mask 2 у квітні 2024. У травні вони запустили збір на Kickstarter, а також розмістили свій продукт на Product Hunt. “Запустивши кампанію на Kiсkstarter, ми отримали велику підтримку від нашого комʼюніті та клієнтів. Передзамовлення полетіли вже у перші секунди, а ціль кампанії у $10,000 закрили менш ніж за тиждень. Неймовірно радує, що десятки людей очікували релізу Mask 2 разом з нами”, – ділиться Поліна. 

Збір ще триває. Влітку команда планує завершити розробку Mask 2, а у вересні-жовтні – виготовити перші 1000 масок. На листопад заплановано фінальне тестування та підготовка до відправлень. У грудні – відправлення масок покупцям Super Early і Early Birds, і у січня 2025 – усім іншим.