Безперервне покращення клієнтського досвіду: кейс від UKRSIBBANK BNP Paribas Group

1 Жовтня, 2023

Ще якихось п’ять-сім років тому для багатьох звично було ходити до відділення банку, щоб отримати довідку, підписати документ, зняти значну суму коштів тощо. Та мобільний банкінг все активніше завойовує довіру клієнтів. Пандемія коронавірусу, а потім і війна пришвидшили цей тренд, і банк у смартфоні став життєвою необхідністю і для пересічних українців, і для представників бізнесу.

Ринок мобільних застосунків розвивається пропорційно до запитів користувачів, а знання останніх тенденцій та можливостей мобільної розробки допомагає компаніям підлаштовуватися під нові потреби клієнтів, що постійно змінюється, та пропонувати круті сучасні рішення. Щоб забезпечити найкращу взаємодію з клієнтами, компаніям слід розглядати шлях клієнта від початку до кінця, визначаючи труднощі та можливості на цьому шляху.

Наприклад, в Україні за різними прогнозами, тренд онлайн-платежів у всіх галузях економіки тільки посилюватиметься. А отже, українцям та підприємцям потрібні надійні застосунки, які мали б і достатньо функціоналу для ведення щоденної операційної діяльності власної справи, і давали б змогу контролювати власні фінанси. Таке рішення запропонував своїм клієнтам UKRSIBBANK BNP Paribas Group.

“Робота в телефоні” більше не поняття з майбутнього

UKRSIBBANK BNP Paribas Group обслуговує 170 000 бізнес-клієнтів та надає їм віддалений банківський сервіс на платформі електронного банкінгу UKRSIB business для постійного доступу до фінансової інформації компанії та безперервності ведення їхнього бізнесу в умовах сьогодення. 

У червні цього року команда банку створила застосунок UKRSIB business. За 4 місяці 24 тисячі клієнтів вже його встановили та ведуть свою бізнес діяльність з будь-якої точки світу.

Звісно, перед запуском продукту, команда розробників зібрала пропозиції щодо потрібного функціоналу для застосунку, а деякі функції, у порівнянні з веб-версією, й взагалі переробила. UKRSIB business доступний для Android та IOS

Наразі застосунок має базовий функціонал, однак в банку працюють над його розширенням.

Платежі

У інтерфейсі застосунку клієнти можуть побачити залишки по рахунках у гривні та валюті. Перелік рахунків компанії, до операцій з якими у них є доступ, з основними відомостями, як-от назва та номер рахунку, залишок та його валюта.

Користувачі можуть працювати з гривневими документами: створювати, копіювати, редагувати, підписувати за допомогою кваліфікованого електронного підпису, виконувати групові дії та фільтрувати пошук. Бачити список гривневих документів для підпису або для підтвердження.

Клієнти зможуть формувати виписки по гривневих та валютних рахунках і експортувати їх у файли різних форматів PDF, RTF, XLS, CSV, DBF, також формувати обороти по гривневим та валютних рахунках і експортувати їх у файли з форматом PDF, RTF, XLS, CSV.

Контроль коштів на додаткові сервіси

У застосунку клієнти можуть переключатися між компаніями, якщо є така потреба, налаштовувати рush-повідомлення про тимчасове блокування входу в систему чи блокування облікового запису.

Також, можуть налаштувати сповіщення про авторизацію у застосунку, підтвердження операцій, відхилення гривневої платіжної інструкції чи термін дії кваліфікованого сертифікату.

Безпека

Перший етап автентифікації – це авторизація за допомогою логіна й пароля, а другим етапом виступатиме підтвердження одноразовим паролем.

Також, користувач може налаштувати Face ID/Touch ID авторизацію та двофакторну автентифікацію, що посилить захист облікового запису.

Обмін валюти

Користувачі можуть створювати заявки на продаж валюти, редагувати їх, копіювати або ж видаляти.

Додаткові можливості

Інтерфейс доступний двома мовами: англійська та українська, та в двох темах: світла та темна.

Користувач може налаштувати віджети головного екрану, відображення даних по користувачу, відображення даних по компанії.

Апгрейд, що на часі

Застосунок UKRSIB online вже шостий рік функціонує в банку та має увесь потрібний функціонал, який допомагає сучасному українцю керувати персональними фінансами та проводити банківські операції. У ньому зареєструвалося більше 2 млн клієнтів і щомісяця проводиться більше 500 тис. транзакцій. З поміж усіх функцій, найпопулярнішою залишаються перекази з картки на картку.

Слідом за створенням нового застосунку UKRSIB business, в банку вирішили оновити і UKRSIB online до версії 2.0.beta.  

Перше, що помітили користувачі – зміна інтерфейсу: він став інтуїтивний, змінився загальний дизайн та розташування іконок на стартовому екрані. 

Ще одна важлива функція, але поки що доступна лише новим клієнтам – це можливість відкрити банківський рахунок без відвідування відділення. Для цього потрібно зареєструватися в UKRSIB online 2.0, мати застосунок Дія з паспортом та номер українського мобільного оператора. Після онлайн ідентифікації та електронного підписання документів, клієнт зможе оформити віртуальну картку New Card для розрахунків у гривні з безкоштовним розрахунково-касовим обслуговуванням.

Наразі в застосунку є найпопулярніші сервіси серед клієнтів: грошові перекази, поповнення мобільного, зміна лімітів, виписки по картках, Push-сповіщення та авторизація за допомогою Face ID\Touch ID.

Вже ближчим часом заплановано вихід оновленого релізу з розширеним новим функціоналом. То ж для зручності клієнтів до повного оновлення нового застосунку також працюватиме попередня версія UKRSIB online.

В банку зазначили, що мобільний застосунок UKRSIB business та оновлення UKRSIB online є частиною втілення стратегії розвитку інновацій та технологій UKRSIBBANK в напрямку диджиталізації. Адже банк сприяє розвитку безготівкової економіки України, розширює горизонти дистанційного обслуговування, розробляє інноваційний, зручний та якісний функціонал для застосунків. Команда банку регулярно покращує онлайн-сервіси, оптимізує їх, щоби відповідати запитам клієнтів. В нинішніх умовах відсутності електроенергії, дистанційної роботи працівників та частих повітряних тривог доступ зі свого мобільного до управління рахунками й операціями за рахунками, іншої фінансової інформації компанії – це необхідність. В умовах воєнного стану клієнтам вкрай важливо мати доступ до банку та контролювати рахунки.