5 уроків для продакт-менеджерів

Щороку IT Arena присвячує окремий трек Product. Ми об’єднуємо найкращих світових експертів та найгарячіші теми, щоб ви отримали максимально змістовний досвід на заході. Давайте згадаємо, яким був минулий рік, і подивимося 5 інтерв’ю експертів для продакт-менеджерів.
Ліза Лонг, віце-президент з інновацій та управління продуктами в Telenor
Ліза Лонг, яка зараз курує продуктові інновації в одній з найбільших світових компаній мобільного зв’язку, каже, що від продакт-менеджерів часто очікують, що вони представлятимуть голос клієнта. Однак насправді вони не є замовником. Давайте з’ясуємо, які життєво важливі речі мають бути у вашому чек-листі, якщо ви прагнете побудувати кар’єру в продакт-менеджменті.
Мартін Еріксон, засновник ProductTank та співзасновник Mind The Product
Маючи понад 20 років досвіду створення провідних світових продуктів, Мартін Ерікссон – саме та людина, до якої варто прислухатися, якщо ви хочете дізнатися, що насправді потрібно, щоб оволодіти навичками. В інтерв’ю для IT Arena Мартін зосереджується на своєму особистому досвіді роботи в якості продакт-менеджера та розповідає про створення культової продуктової конференції – Mind The Product.
Джон Катлер, менеджер з продуктів у Zendesk
Джон прийшов у продакт-менеджмент з UX Research. Тепер він упевнений, що: “Продукт-менеджмент – це те, чим люди з різних професій можуть займатися навіть на більш пізньому етапі свого життя, оскільки він спирається на весь попередній досвід, який у вас був”.
Хізер Самарін та Відія Дінамані, співзасновниці Product Rebels
Хізер та Відія зрозуміли, що зазвичай навчання працівника на продакт-менеджера займає до 18 місяців. Їм потрібно було пришвидшити цей процес – так народився Product Rebels. Зібравши воєдино весь свій особистий досвід, вони поставили собі за мету створити навчальну програму про те, як навчити розумну людину без досвіду роботи з продуктами бути функціональним продакт-менеджером, орієнтованим на клієнта. Налаштуйтеся, щоб дізнатися, до чого вони дійшли.
Рагнар Сасс, співзасновник Clanbeat та Pipedrive
Рагнар Сасс, співзасновник Pipedrive, провідної CRM-платформи для продажів, впевнений, що ключ до успіху – це розуміння того, навіщо ви створюєте продукт і яку проблему намагаєтеся вирішити. Дізнайтеся, як цей метод застосовується в його компаніях в інтерв’ю.
Придбайте квиток Early Bird – заощаджуйте до 350$
