
Ірина має понад 15 років досвіду у сфері клієнтської підтримки з фокусом на управлінні людьми та командами підтримки. Як Head of Enablement in Customer Care у Grammarly, онлайн-платформі на основі штучного інтелекту, заснованій в Україні та визнаній у світі, якою користуються понад 40 мільйонів людей і 50 000 компаній, Ірина підвищує ефективність глобальної підтримки, впроваджуючи системи контролю якості та стратегії управління персоналом.
Коли ваша компанія масштабується на міжнародному рівні, клієнтська підтримка стає критичним фактором успіху, а штучний інтелект змінює все.
Приєднуйтесь до експертів з Grammarly, Ajax Systems та Simply Contact для відкритої та змістовної дискусії про стратегії, технології та операційні рішення, які допомагають компаніям створювати стійкі, орієнтовані на клієнтів функції підтримки по всьому світу.
Показати більше